2019-05-14

До міжнародної конференції зі спортивного маркетингу в Києві долучились делегати з Донецької області

26 і 27 квітня в місті Київ, у конференц-холі «Chalet Equides», відбулась міжнародна конференція зі спортивного маркетингу «Sport Marketing Conference». У ній взяли участь провідні спортсмени і топ-експертів з 10 країн світу, а також делегати відокремленого підрозділу громадської організації «Національна федерація кіокушинкай карате України» у Донецькій області.

«Sport Marketing Conference» – це унікальна комунікаційна платформа, яка об’єднує зірок світового спорту, топових осіб спортивної індустрії та найбільші спортивні бренди України та світу.

До програми було включено обговорення різноманітних актуальних тем зі спортивного маркетингу, кращих зарубіжних практик і трендів ринку, ефективні комунікації і діджитал-інструменти, «E-sport» і просування українських компаній на світових майданчиках, результативне спонсорство і розвиток спортивних брендів.

Серед кількох десятків спікерів конференції спікерів – успішні спортсмени, експерти та представники всесвітньо відомих компаній, залучених в спортивну індустрію. Це генеральний менеджер «Global Sports Innovation Center powered by Microsoft» Ірис Кордоба Мондеяр, фахівець з медіа-менеджменту і спортивного маркетингу ФК «Баварія» Бенжамін Стін, менеджер Еліни Світоліної, виконавчий директор, засновник і власник компанії «Top 5 management» Стефан Гуров, багаторазовий призер чемпіонатів світу та Європи Анна Різатдінова, володар титулів чемпіона світу з боксу і політик Віталій Кличко, представники найбільшої в Європі мережі спортивних каналів «Eurosport», спортивні менеджери і маркетинг-директори «RedBull», «IDS Borjomi», «Intertop» та інші.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26 квітня конференція розпочалась вітальним словом мера столиці Віталія Кличка та актриси, радіо- і телеведучої, експерта зі здорового способу життя, майстра спорту України Ганни Буткевич. В рамках відкритого діалогу за модерації призерки Олімпійських ігор 2000 року, Повного кавалера ордена княгині Ольги Олени Говорової, учасники мали вільне спілкування з Володимиром Кличком, Андрієм Шевченком, Анною Різатдіновою, Славою Медведенком, Василем Вірастюком.

Далі насичена програма заходу розподілилась на декілька конференц-залів за тематичними блоками.

БЛОК «ГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ В СПОРТИВНОМУ МАРКЕТИНГУ: УКРАЇНА І СВІТ» (модератор: Юрій Шаповалов, засновник і керівник агентства спортивного маркетингу «Podium-SMG»)

Тема: Від застарілої агентської моделі до нового глобального хабу спортивних сервісів.

Тема: Як «General meals» використовує теніс для посилення «equity» бренду і залученості.

Тема: Найбільш проривні технологічні рішення для залучення вболівальників.

Тема: Залучення фанатів в інформаційно-насиченому середовищі — на стику сторітеллінгу і «creative data».

Тема: Від спортивних зірок до гордості країни: як великі бренди допомагають створювати національних героїв.

Тема: Співпраця «Intertop» c Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ) і НОК України.

БЛОК «СПОРТ ТА БЛАГОДІЙНІСТЬ» (модератор: Аліна Носенко, директор благодійної організації «Klitschko Foundation»)

Тема: Як спорт та освіта змінюють суспільство.

Тема: Чи може бізнес бути драйвером розвитку спорту.

Тема: Управління викликами в спорті, бізнесі та благодійності.

Тема: Ігри Нескорених – вплив на Торонто-2018. Нові можливості для Києва-2022.

 

 

 

 

 

 

Конференцію «Sport Marketing Conference» доречно завершили ком’юніті-заходи: автограф-сесія від Володимира Кличка, благодійний аукціон, дружні турніри зі стрільби, гольфу та покерний турнір «PokerMatch».

Більш докладно про «Sport Marketing Conference» за посиланням http://sportmc.org/?fbclid=IwAR3wVWYKNe3yq-ElgMKEsG_yQQ0b8BylvYa9PUARQYaC-zH8tzAHj1GUJdc.

Поділитись